Obserwatorzy

7 lip 2014

Kilka nowości co sadzicie o nich












6 komentarzy:

  1. I'm not sure exactly why but this website is loading very slow for
    me. Is anyone else having this issue or is it a issue
    on my end? I'll check back later on and see if the problem still exists.


    Feel free to visit my blog; Livejasmin hack Work

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jest ta Twoja biżuteria, szczególnie ta z pierwszych dwóch fotek oraz ta z siódmej. Ciekawi mnie czy ten komplet z 1 i 2 fotki jest zrobiony z kamieni Noc Kairu oraz z jakich kamyków jest ten naszyjnik z 7-go zdjęcia? Interesowało by mnie również to czy Ty robisz biżuterię z nie alergizującego metalu oraz jaka jest cena tej biżuterii, która mnie interesuje?
    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie i czekam na odpowiedź-Magdalena.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlaczego nie odpowiadasz na pytania, które Ci przedstawiłam?😐😯?
    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie-Magdalena.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowymaja 08, 2017

    Przepraszam nie widziałam tego komentarza Mało wchodze na bloga bardziej na fb jestem

    OdpowiedzUsuń
  5. A mogłabyś mi podać linka do Twojej fb strony, albo na mese-priva?
    I oczywiście odpowiedziec na te moje pytania, które Ci przedstawiłam dawno temu?

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowymaja 08, 2017

    https://web.facebook.com/groups/1227733240649943/
    To są zwykłe koraliki ale takich już nie robie

    OdpowiedzUsuń

Zostaw proszę swoją opinie