Obserwatorzy

29 lip 2013

,,Konkurs''

Kochani  moi obserwatorzy :) i pozostali :) Zapraszam was na konkurs do wygrania jest zestaw biżuterii czerwonej. Kolczyki,bransoletka i korale a co trzeba zrobić to za chwilę się dowiecie :).
Konkurs jest także na FB Kącik Biżuterii jeśli zagracie tu i tam ma cie  większe szanse na wygranie :)


                                                              Zasady 


  1.  zostawić komentarz z hasłem Gram 
  2. zamieścić informacje ze zdjęciem o konkursie na swoim blogu(bez tego głos jest nie zaliczany)
  3.  dodać do obserwowanych mojego bloga
  4.  kliknij Lubię to!
  5. Zaglądnąć 30.08 wtedy podam wyniki :)

4 komentarze:

  1. chyba będe pierwsza :) GRAM :)

    OdpowiedzUsuń
  2. GRAM! I ja się z miłą chęcia zapisuję :)
    Polubiłam i obserwatorem się stałam i na FB też się zapisałam :)
    Pozdrawiam!
    Banerek u mnie: http://evebellart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. GRAM !
    Słoneczne pozdrowionka ;)

    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gram :) Grzecznie staję w kolejce ;)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Zostaw proszę swoją opinie